We bestaan 10 jaar! In 2016 richtte onze vorige dirigent, Brechtje Verboven een soul- en gospelkoor op omdat ze die muziek zelf graag zong. Ze begon met 5 leden en vroeg een bevriende accordeonist, Jos Ende, of hij piano wilde spelen bij het koor. Een naam was nog niet zo makkelijk bedacht en het duurde nog een half jaar voordat ze met de naam Higher Ground kwam naar het nummer van Stevie Wonder.
In 2023 verhuisde Brechtje naar Frankrijk en zocht ze een vervanger. Joram, de vriend van een van de leden vond ze wel de beste keus maar het duurde even voordat hij het wilde overnemen want hij dirigeerde al een koor.
We zijn heel blij dat hij het uiteindelijk wilde doen!
Eerste optreden in 2016 en het koor in 2026.
Dirigent
Social media, correspondentie
Penningmeester
Penningmeester
Pianist